Galeria Pod Chmurką / Open Air Gallery

czwartek, 21 marca 2013

Opowieść o tym co ważne...

Słoneczny dzień. wychodzę przed dom. Dom jest mały, parterowy. Wokół żywotniki, kojec dla psa a zza betonowego płotu, jaki był na wsiach lat '80 modny, wyglądają słoneczniki nylonową pończochą otulone.
Na płocie okrakiem siedzi Diabeł. Macha ogonem. W rękach trzyma moją lalkę, co ją dostałam na gwiazdkę od chrzestnego. Diabeł ją czesze. Lalka jest już prawie łysa, a ja mam zapchaną krtań i słowa wyrzec nie mogę. W końcu ją wyrywam Diabłu z rąk. Słyszę rechot. Uciekam do szopy, gdzie drewno składowane na zimę w sterty poukładane. Głaszczę lalkę. Lalka ma pięć włosów.

Budzę się. Mam jakieś pięć lat a to mój sen z dzieciństwa....najstarszy zapamiętany sen!

Boruta na dobranoc! Trochę dziwny... lecz zakochany...

Wymiary: 15x15
Oprawa: 20x20
Cena: 80 PLN



3 komentarze:

  1. Tak dziękuję, że... nawet nie wiesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój najstarszy zapamiętany sen też dotyczył Diabła!
    Wszyscy opisując go mówili że ma rogi, ale nie wyjaśnili 4 letniemu dziecku jakie- dlatego śnił mi się z jelenim porożem :)
    Fajowe grafiki!

    OdpowiedzUsuń