Galeria Pod Chmurką / Open Air Gallery

poniedziałek, 12 listopada 2012

Opowieść o starej kartce.

Podczas ostatniego pobytu na podłódzkiej wsi, zajrzałam do politurowanej szafy wystawionej do ponurej szopy. Kiedyś odbijała  mój cały świat. W niej obejrzałam film "Tragedia Posejdona". 
Biedna, ledwie się trzyma na zbyt cienkich nóżkach.  Na półkach książki i zeszyty z podstawówki. Pozyskałam kilka pożółkłych kartek w kratkę. We wczorajsze, niedzielne popołudnie, na kolanie, narysować ptaka i serdecznie Was pozdrowić! 
H O U G H!

7 komentarzy:

  1. Jaka odmiana kolorystyczna :) Uwielbiam stare pożółkłe kartki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisaki zakupione do innych działań. Projekt logo zakończyłam, a pisaki zostały. Inne środki wyrazu i proszę. To tak jak z czapką. W każdej wyglądamy inaczej, choć ciągle ta sama głowa;) Pozdrowienia ciepłe;)

      Usuń
  2. Co za kolorystyka! Pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorystyczny szał jak na mnie. Ale post wyżej i powrót do ołówkowej normy;) Pozdrowienia ciepłe. Podglądam poczynania i podziwiam;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuję;) A czy będziesz na Pchlim w Warszawie lub w Krakowie?

      Usuń
  4. Piękna sówka Ci wyszła! Śliczny blog, pełen ciepła. Wiem już, że będę stałą jego Czytelniczką. Pozdrawiam cieplutko :)) wpadnij czasem do mnie na bloga i napisz kilka ciepłych słów- będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń