Galeria Pod Chmurką / Open Air Gallery

poniedziałek, 13 lutego 2012

Opowieść o wsi, która bardzo chciała być miasteczkiem.

Jak byłam młodsza, znacznie młodsza, oszukiwałam ludzi. Tylko tych, którzy mnie pytali skąd jestem. Zawsze opowiadałam o swojej wsi tak, jakby to było małe miasteczko... 6 tysięcy mieszkańców, mamy nazwane ulice... Łąkowa, Polna, Szkolna. Mówiłam...mamy kościół - prawie każda wieś ma swój kościół, mamy Ochotniczą Straż Pożarną - prawie każda wieś ją ma, mamy przychodnię, szkołę podstawową - a to już nie każda wieś posiada. No i najważniejsze - MAMAY PARK W STYLU ANGIELSKIM - taki najprawdziwszy, z wytyczonymi alejami, pozostałościami zabudowań folwarcznych, stawami niemiłosiernie zarzęsionymi. Rarytasik;)


Wymiary: 13x13
Oprawa: 20x20
Cena: 60 PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz